BOOM!

Så var min bloggdesign borta, och bra var väl det!

Ut med det gamla och in med det nya.
På tal om nytt så hade det inte suttit helt fel att shoppa lite nya kläder när lönen kommer.
Men ska försöka lyssna på min moders goda råd och vänta tills i slutet av månaden och se hur mycket jag har kvar att spendera då! Önskar mig själv lycka till!

Idag kom Linnéa ända hit till Hortlax, vi solade och surrade.
Någon vidare snygg solbränna fick jag då verkligen inte, halva mitt ansikte är rött, den andra halvan klarade sig..

Har känt mig riktigt taggad inför grillfesten som vi ska ha på lördag..tills nu när jag kollar vädret på yr.no.
11 grader och regn ser det ut att bli. Tvivlar inte på att vi kommer ha det roligt i alla fall, men nog hade det varit härligt med sol och varmt! Hoppas att väderguden ändrar sig.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se pretty woman, tror jag ska bli call girl och få någon miljadär att bli kär i mig. Eller så rånar jag en bank.

God natt!



oh lord! is that me to the right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0