PLÖTSLIGT HÄNDER/VÄNDER DET!

Satt just och deppade ihop över hur vädret är den enda lediga veckan jag har i sommar.
Plötsligt plingade det till i min nya iphone och där kommer vändningen på mitt usla humör.

Kanske, eller har så gott som fått en andrahands lägenhet i sommar på djupviken :D
UNDERBART om det nu blir så att jag ska bo där i sommar!
Visst jag kommer måsta snåla mer än vad jag vanligvis gör men det är det värt för att slippa bo här i H-lax!

Förövrigt så kan jag inte slita mig från min nya telefon, hur har jag klarat mig?
"Once you go mac you never go back" som camilla skrev till mig när jag berättade att jag hade köpt den,
och det stämmer nog.
Den är som min egen lilla bebis som jag bara vill gosa & leka med hela tiden ;)
Ville inte ens lägga mig igår natt även fast jag var supertrött.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0