varför måste man nödvändigtvis ha en rubrik?

Min blogg kommer nog aldrig bli en blogg som någon vill/orkar läsa. Orkar inte ha en blogg där det känns som att man måste skriva något intressant för att någon vill läsa. Min blogg ska vara en blogg lite ungefär som en dagbok, eller en sida där jag skriver av mig saker. Inte varje dag,utan när jag känner för det. Kommer nu inte att skriva det allra personligaste och mina djupaste tankar, då får jag nog skaffa lösenord. Men tycker någon att det är intressant så läs, om det är någon som känner att dom vill skriva dumma anonyma kommentarer, feel free. Skriver för min skull och ingen annans.

Hade tänkt ägna mitt inlägg åt "vänner som snackar om vänner när dom vännerna inte hör men inte vågar säga något till personen själv". Men kändes lite tråkigt, för att alla vet vad som är rätt egentligen. Men seriöst finns det något mer tjötigt än att sitta och lyssna på någon som snackar om hennes/hans kompis och hennes/hans problem och hur jobbigt det är... Säg det åt den personen det handlar om. Visst personen kanske blir tar det dåligt, men då har man i alla fall varit uppriktig mot personen ifråga istället för att gå och baktala den. Åh vilken ängel jag låter som, nej det är jag verkligen inte. Men jag försöker leva upp till det i alla fall. Jag vill att mina vänner berättar för mig hur dom känner angående mig om det är något som stör sig på. Fine, om någon nu tycker det är äckligt att jag rapar hipp som happ, då kan jag väl hålla igen i närheten av den personen även fast jag tycker det är skönt att bara "set it free" haha ;) skämt åsido! dåligt exempel eller inte, kanske är enklare att be en person sluta rapa i ens närhet än att till exempel be en person sluta prata om sina problem i ens närhet när hon ändå inte gör något åt saken och man är less på att ständigt höra om dem.  nämen oj nu blev det ju ett inlägg av detta i alla fall.


Nåväl, det var väl det jag hade att säga.
hate it or love it, call it what you wanna call it ;)
God natt!

ps. kom åt en knapp och så blev det nå knasigt med texten, men den som är smart och nyfiken kommer väl på ett sätt att läsa i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0