Hallå där!

Sitter nu här vid datorn, det är ju pluggdagen idag men jag vet inte riktigt om det kommer gå bra.
Jossan kom till mig i måndags, hon skulle hem igår men då vart det ändrade planer så hon stannar till fredag.
Det tycker jag bara är roligt, inga problem så men jag måste ändå plugga :\ 
Sen kommer Elina och Elma på fredag så då måste jag och Andrea städa huset för det. IDAG, enligt mami och papi. 
Fick för mig att börja lyssna på AC/DC på youtube så här kommer en låt som alla nog känner igen.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack älskade du:)

om du vill, får du mer än gärna vara modell för mig, måste träna ;)

2009-03-07 @ 16:42:02
URL: http://forgivemee.blogg.se/
Postat av: Angelica

men det gör inget vännen :) jo! men ring mig när du är i skolan så vi kan träffas och bestämma en dag vi kan hitta på nått ;) va bra att du vill vara modell för mig :)

2009-03-08 @ 21:04:57
URL: http://forgivemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0