tehgilkerv erov åndä ted mo



Var ett tag sedan jag skrev ett riktigt inlägg känns det som, kanske för att jag inte har så mycket att skriva om.
Händer inte speciellt mycket nu förtiden, är fast i one tree hill-världen, hehe!
Skola, one tree hill tills jag somnar over and over, ska ta tag i träningen nu snart, och skolan, men som vanligt skjuter man bara upp det. Vill vinner fortfarande över borde.
Vet innerst inne att allt man gör har betydelse men just nu känns det inte så.
Är som att jag sitter och väntar på att någon ska göra förändringen åt mig men det vet jag också att det bara är jag själv som kan göra den.



 

Har inte käkat en enda godis sen nyår, förutom mitt "återfall" i helgen då jag käkade chips och popcorn, men popcorn får jag äta på helger. Nästa steg är att sluta med fika så gott som det går, självklart måste man ju få äta när någon bjuder annars känns det ju otacksamt.
Näst nästa steget är att börjar röra på mig och göra det till en vana, 3 gånger i veckan 1 timma eller mer kan man väl offra? Men lättare sagt än gjort!


 

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0