Fredag, Lördag, Söndag!

Fredag:
Party,party!

Lördag:
Fet bakis-dag! Var med Sara och Angelica som skulle ta foton för en skoluppgift,
 jag var deras frisör/makeup-artist/fotograf(ibland)/rådgivare o.s.v.
 Det var jätte roligt och bilderna vart jätte fina.
 For sedan hem för att tillbringa resten av kvällen framför datorn och se one tree hill.

Söndag:
Tog kort med Angelica och Sara igen,
denna gång var jag och angelica "modeller",
också roligt denna gång men det blev ganska så kallt i slutet så det blev en "wrap".
Resten av dagen har jag också tillbringat med att se på one tree hill.
Känner egentligen inte lust att skriva,
känner mig bara tvungen eftersom det var ett tag sedan.


Skola imorn...Här har ni en preview på bilderna.
Bye!





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det blev det! :)

2009-01-13 @ 11:22:08
URL: http://sarastenbergs.blogg.se/
Postat av: linnnea

Du är så jävla snyyyyggggg!!!

2009-01-17 @ 01:45:26
URL: http://linneeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0