Dopdagen

Idag har vi haft elmas dop och jag kan säga att såhär slut har jag inte varit på väldigt länge!
Även om jag inte sjöng på dopet som planerat så fick jag i alla fall hälla upp vatten i dopskålen och tända dopljuset så en liten roll hade jag i det hela.
Det enda dåliga med dagen var att jag inte hade något snus, att maten inte var så GI-vänlig så jag fick äta massa kolhydrater. Men nikotinbristen var nog den som tryckte i mig allt fika och godis som jag nu har dåligt samvete över att jag åt. Hoppas inte allt är förstört nu, har ju kämpat på så bra i veckan och man har ju sett resultat.
Så till alla er som tvekar på GI-metoden, jag har inte rört mig mer än vanligt (vilket är väldigt lite) på två veckor, ätit seriös GI fas 1 i en vecka och har redan tappat 3 kg. Det funkar alltså helt klart, and I feel great!



                         




nu orkar jag inte skriva mer,
tingeling tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, självklart. ååh va kul! :) Men du, är du inte ledig någon dag i veckan för att färga och klippa mitt hår? Det är kris, haha :)

2009-04-15 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0