första inlägget - förhoppningsvis inte det sista!

Godmorgon!

Detta är då min nya blogg, inte för att jag skrev så ofta på den andra, men jag kom inte ihåg lösenordet heller(otroligt nog?)

Nu sitter jag i alla fall här, måste kolla när min buss går nu igen så jag inte missar den.
Det skulle dock inte göra så jätte mycket eftersom jag börjar 13.05 och slutar 13.50 om jag inte minns helt galet & fel.
Anledningen till detta är att vi lyckades övertala Lena att vi skulle slippa 10.30? lektionen med henne så vi kunde börja senare, vilket resulterade med att vi börjar som tidigare nämnt 13.05.
Ni kanske undrar hur jag ens orkar fara dit när jag knappt går en timma på hela dagen, men någon slags uppskattning måste man ju visa dem.

Längtar redan tills jag kommer hem igen så jag får sätta mig här och titta på min nya nötar-serie OZ (Oswald State Correctional Facility) som jag är beroende av att se, for real, alla avsnitt är lika oförutsägbara och spännande!
bardapapapaaa, i'm lovin' it!

Förövrigt ska jag göra hårförlängning på Erika , hoppas jag har "det rätta knycket" idag så det går snabbt och smidigt. 
Men missförstå mig inte, jag tycker det är roligt, men har man en dålig dag blir det plågsamt för både den som blir flätad och den som flätar. Men det går nog bra.

Nu har jag inte så mycket mer att säga egentligen, avslutar inlägget med lite tankar eller vad man nu ska säga.
Lite känslor som jag måste skriva av mig.

Pözz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0