ozzy ozbourne - demon alcohol



I'll wash away your lies
And have you hypnotized
They'll be no compromise today
I'll share your life of shame
I think you know my name
I'm the demon alcohol


Although that one's too much
You know ten's not enough
They'll be no compromise today
I'll watch you lose control
Consume your very soul
I'm the demon alcohol

Som sagt ska jag sluta dricka för ett tag, för det går ändå inte bra för mig när jag dricker som några kanske har märkt.
Dom som inte kan behärska alkohol ska heller inte dricka det, och jag kan då inte behärska mitt alkoholintag under en kväll, oftast!
Jag brukar jämnföra mig med en tratt som ska fylla en flaska, jag bara häller och häller tills det blir för mycket och det svämmar över. Vet inte om jag ska försöka hålla mig borta från fester också, för jag kan inte låta bli har jag märkt, bjuds det, så kommer tratt-systemet igång igen så jag får ha "tulon mellan läpparna" istället för mellan benen som
sunes mamma säger till storasyster anna.

Nu ska jag käka korvmackor och o'boy med andréa så vi höres någon annan dag

adjöadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0