Hey Ho, Lets Go!

huvva, vad jag är trött!
Fast det är faktiskt lite bättre än gårdagen ändå, gick och la mig lite tidigare igår kväll, därför jag inte hann skriva något.

Yesterday, den 4 september, började vi 8.10 vilket resulterade med att jag var tvungen att stiga upp 06.00 och fara med bussen 07.25, jag kan lova att jag var dööööööööd!
Anledningen till detta är att jag aldrig stigit upp så tidigt på någon av de hitills gångna skoldagarna, så min hjärna var helt enkelt inte positiv till detta.
I alla fall så gick vi igenom den sega skoldagen, efter det så gick jag och Jessika på jakt i stan efter tröjor till henne men icket att något dög åt lilla fröken!
Men det är klart, man kan ju inte köpa kläder för att någon annan tycker de är snygga,(men den där bruna t-shirten passade faktiskt på dig Jessika, och till klockan som du köpte, även fast den inte var så märkvärdig) .
Sen for jag hem och såg lite oz, sista avsnittet i säsong 5 och jag  vart väldigt ledsen för då dog Agustus(vilket namn va?) och det var lite tragiskt!
Efter det så var det middag och sen gick jag ut och gick i en timma, lagom så jag kom hem när idol började.
När idol slutade så gick jag och la mig, hör och häpna! Fast jag kanske inte somnade förens 22.00 men det var ändå bra.

Men nu måste jag springa till bussen så jag inte missar den, har gympa nu på morgonen så den får jag inte missa(även fast jag vill). Ska ta mig i kragen och börja närvara på timmarna med fullaste allvar.

Hörs sen!



9 TIMMAR SENARE

Nu har jag vart på skolan, inget speciellt som hände där , eller ja kanske men jag har inte lust att skriva om skolan just nu.

Egentligen så var mina planer för kvällen att fara och träna på korpen eftersom de har en gratis vecka nu så man får träna gratis, så man måste ju passa på!
Men hur som helst så blev det inte så för att Elin inte skulle hinna på något sätt, Fanny bangade, Angelica skulle jag ha frågat tidigare och jag vill inte fara själv.
Så nu har jag nya planer, jag ska snart äta kycklingfilé och ris med sallad 'mumma!
Sedan ska jag köra iväg mot Dollar Store och köpa ansiktsmasker och godis, efter det eventuellt vidare mot roknäs ( sjulnäs?) till Angelica och Tobbe, så ska jag soffpotata med dem :D

Ni som läser får också ha en trevlig kväll, hur ni nu väljer att spendera eran ( önskar dock inte dig som jag hatar en trevlig kväll, du kan få en otrevlig istället ;) )

Aja, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: jennifer ahl

fin blogg, Anna :)

2008-09-05 @ 21:00:08
URL: http://jjjenniferahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0