God morgon alla nyvakna!

Jag är nyvaken, och faktiskt pigg, jag vaknade av mig själv idag, så jag har nog trots allt vänt på dygnet till skoltid.


Anledningen till att jag kliver upp så tidigt är den att vi ska fara till Luleå idag.
Mamma ville in på Olssons tyger i Shopping eller Smedjan före vi ska fara och kolla på Martins (Lillasyster Andrea's pojkväns) crosstävling som börjar klockan 13.00.
Medans mamma är på hennes affär så ska jag nog passa på att gå till Divided (min favorit) och kolla om dom har något som jag kan köpa, vilket jag VET att dom har!
Men i alla dessa fall så ska vi efter shoppingen och crossen fara till min bror Simon och äta,
om det nu fortfarande är aktuellt. Det ska bli kul att träffa honom, kommer knappt ihåg när det var sist.



Skulle egentligen vilja stanna i Luleå och fara och kolla när Titti och hennes band spelar men jag vill inte fara själv, så om ni är intresserad så kan ni ju höra av er före klockan 7. Annars vet jag då inte vad jag ska göra ikväll, blir väl att vara hemma och se på OZ, det skulle faktiskt vara ganska mysigt, är så less på att festa nu, men det är ändå svårt att säga nej om någon frågar om man vill hänga på.
Men som vissa av er kanske vet så jag ska börja äta nyttigt, eller i alla fall bestämda måltider (frukost, lunch, mellanmål och middag) inget små ätande eller godis, samt att jag ska börja träna på step in delvis för att jag vill gå ned i vikt men också för att bli mer hälsosam och må bättre. Så, som ni kanske förstår så passar inte alkohol in i bilden, inte nikotin heller, ska sluta med det också, men snuset har verkligen blivit en dålig vana nu, så jag får kämpa hårt!
Det kommer inte vara lätt, men allt slit kommer vara värt när allt är över!


Nu orkar jag inte skriva så mycket mer för idag, vi ska fara på en kvart så jag borde väl gå och sminka mig!

Auf Wiedersehen



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0