en miljon, tack!

Idag hade vi sovmorgon till halv elva, trodde jag!

Men när jag går in i glasentrén så får jag reda på att jag inte har några lektioner ALLS idag, kändes väldigt drygt att jag kunde ha legat kvar i sängen och sovit stället för att ha stressat iväg till bussen.
Men gjort är gjort, så jag gick till stan och kollade i gallerian, sick-zackade mellan EuroSko och Scorett och hittade massa skor som jag bara ville köpa, men icket att man har några pengar till övers (förklaringen till inläggets namn). Så om någon känner sig givmild så kan ni ju göra en insättning på mitt konto, tack på förhand ;) hehe, man kan ju alltid drömma.

Hur som helst, mamma slutade klockan tolv så gick vi och köpte mina "utetofflor" (som jag kallar dem)  som jag lagt undan tidigare, är så glad över dem :)
Efter skoköpet gick vi en sväng in på Lindex och där hittade jag en t-shirt för 39,50 så det var ju ett klipp, 
plus att det är ju alltid kul att köpa något nytt till garderoben även fast det inte är något märkvärdigt.
Vi körde bilen vidare mot max och stannade där för att prova deras nya mål "The crunchy nacho burger", inget speciellt tyckte jag men den var inte äcklig i alla fall.



kass kvalité på bilden, jag vet!

När jag kom hem fick jag ett sms av pappa där det stod " Torsdag 19:45 träff med Pernilla på Step in för tränings upplägg", då vart jag också jätte glad för att det var hans sätt att säga att han köpt ett kort till mig nu så jag kan börja träna :D
Blev också rätt så förvånad över smset, trodde inte pappa kunde skriva något mer än Ja och Ok på sms, men skenet kan bedra!
Men nu fattas bara inköp av träningskläder så ska jag ta mig tusan börja träna boxning igen, åh vad jag längtar till det!
 
Hoppas förövrigt att det blir promenad idag, har ju troget en fanny som lyckas slita mig från datorn och få med mig ut, men idag tror jag det är rebecka som jag ska promenera med, vi får se!




Bye bye,.



Har funderat hela dagen på en låt som jag har haft i skallen snurrandes runt, runt och runt!
Vanligtvis brukar jag inte ha svårt att komma på titeln eller artisten/gruppen men idag kom jag verkligen inte på, och det som var mest störande är att jag lyssnat på den gruppen jätte mycket och jag tycker om dem väldigt mycket också.
I alla fall så gick jag in på min vanliga hemsida http://www.letssingit.com/ (jätte bra sida om man ska hitta texter till låtar, soundtracks, eller om man bara kan någon rad av en låt så kan man skriva in det och hitta den låten man söker) och sökte på låtens namn och då kom THE FRAY upp!! Jag kan inte förstå hur jag ens kunde sluta lyssna på dem, dom är så ursinnigt bra, absolut min smak av musik. Speciellt The Fray - Vienna har jag en kärlek till!
Tycker dom ska komma med ett nytt album och jag tror det är på g för jag lyssnar på en låt jag inte hört förut :D

http://www.youtube.com/watch?v=wZA0IswOyJ4

Kommentarer
Postat av: Anna Kå

Åh jag ÄLSKAR max "macho burgare" så som jag brukar kalla den, finns inget bättre :D Sjukt god!

2008-09-24 @ 17:46:00
URL: http://ohshitsherlock,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0