12 och 13 september

Gårdagen var en helt okej fredag!

Skolan flöt på utan några större problem, Jag, jenny och jessika vart så gott som klar med vår idé till projektarbetet, det känns skönt att slippa grubbla över det längre.
Efter skolan for jag hem och på började min lugna fredag med att se fjärde delen av idol som jag missade i torsdags, senaste avsnittet av weeds, gossip girl och sist men inte minst OZ! Bara några få avsnitt kvar av oz, så om ni vet någon annan bra serie som rekomenderas så kan ni ju säga till!


Efter maten följde jag och andrea mamma till bersika och så gick  vi och köpte lite godis på preem och promenerade hem igen, vi var hemma kring åtta så jag la mig framför burken och hoppas på att hitta någon bra film att se på men till min besvikelse så fanns det inte det. När jag hade zappat fram och tillbaka ett tag så nöjde jag mig med att se paradise hotel repriser som sändes på tv400, det var säkert 5 avsnitt efter varandra, men när det sista avsnittet var slut så höll jag på och somna, klockan var då ca. 22.30 och så gick jag och la mig. 
Med andra ord så vart det en grymt tidig kväll, men det kändes ändå grymt skönt!  
Mamma tyckte också det var skönt att ha mig hemma.

Idag vaknade jag kring halv sju..

Men jag tyckte att jag kunde sova längre när jag väl hade sovmorgon så jag gick och la mig igen och sov till halv elva.
Andrea kom hem sen och så bestämde vi oss för att fara och träna på step in, nu när det ändå är gratisvecka.
Kan lova att jag var slut efteråt, jag var så slut så jag råkade köra mot rött när vi skulle hem, men det var då ingen farbror blå i närheten så det gick bra!
När vi kommit hem gjorde jag en smoothie ( den utmattade annas utal på ordet blev smoosi ) och macka, det var gott! Speciellt smoosin ;)
Nu sitter jag här, ska gå och duscha och göra mig klar för att kanske hitta på något ikväll, men vi får ser hur det blir!

Hoppas ni får en bra lördag också, Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0