21/10

Idag vaknade jag tjugo minuter före min buss gick så det vart väldigt stressigt till skolan, första lektionen näthandel, gjorde inte ett skit, sry jenny! Drog en slutsats till varför jag inte orkade göra något och slutsatsen är att jag inte hunnit vakna till ännu, behöver nog vara vaken i en timma minst hemma för att hjärnan ska sätta igång riktigt.
Efter näthandel var det lunch, ett antal personer i klassen skulle gå till stan och fixa medlemskapsinformation från butiker så jag stannade kvar på skolan och satt med Nadia i fiket. Orkade inte gå på den kvarstående lektionen så jag följde Nadia till läkaren och sedan på hennes musiklektion. Trevligt att träffa Åke ;)

Efter skolan gick vi på stan en snabbis före vi drog vidare hem till mig där vi käkade och sedan satt i mitt rum och fördrev tiden med youtube-klipp innan det var dags för Naddisgirl att fara hem. Det har varit jätte kul att vara med henne, det var ett tag sen vi umgicks så, och nästan en evighet sen hon var hemma hos mig, om jag inte minns helt galet? Men som sagt roligt!

Nu ska jag se nya avsnittet av Gossip Girl ;)


xoxo, haha! please, skona mig.

Aloha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0