Torsdag - helt okej!

Missade bussen med flit idag för att jag inte ville stressa mig klar så jag tog den tid som behövdes och tog 08.05 bussen istället! Känns stressigt nu när det börjar närma sig jul och vissa kurser ska avslutas så det gäller att lägga de mest av krafterna på skolan nu. Vi hade även prov i NK idag, försökte göra mitt bästa så jag skulle bli välda förvånad om jag inte ens får G, men vi får väl se hur det går.
Följde med hem till Nadia efter hon hade slutat och så satt vi och snackade tills Tony kom hem och då blev det mat! Mycket gott faktiskt, kött med räfflade potatisar som jag kallar det (vet inte vad räfflade är eller vad de heter egentligen), smarrigt! Efter maten blev det kaffe som jag har tänkt att jag ska lära mig dricka, efter kaffet blev det att fara till Coop och handla hårfärg till Nadia. Nu ska hon bli ljushårig igen, hann inte sätta i den sista färgen så jag hoppas jag får se det imorgon på skolan. Jag hoppas framför allt att det blir ett bra resultat, även om det inte blir lika bra som hos frisören.

Imorgon tror jag att det blir att vara med Emmelie Kusin och baka kaka och fläska, ska bli mysigt!
Nu måste jag gå och ringa ett samtal och sedan börja skriva på min robinsonad som ska vara klar imorgon (har knappt börjat).

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0