Keri Hilson - Energy

Fick en "påminnelse" av en vän att jag faktiskt har en blogg, men jag har inte orkat skriva något på ett tag. Känns inte som att det är så kul för alla att läsa om vad jag gör under dagarna kanske? Det är ju inte så mycket händelserikt som händer när man bor här i Piteå riktigt. Men w/e jag kan väl skriva i alla fall, om inte annat kan jag ju kolla tillbaka på dagarna och läsa vad jag gjorde om mitt minne sviker!



Idag har jag haft sovmorgon till halv elva, men jag vaknade tidigt i alla fall för att kunna ladda ner Gossip Girl, men jag hann bara se 10 minuter av det, sedan var jag så illa tvungen att springa till bussen i mina klackeskor som jag hade på mig idag. Hade bara två 40 minuters lektioner idag så det var verkligen en slapp dag på så sätt, men nu väntar ju allt hemma-plugg som bara växer tycker jag. Känns som jag mest bara glidit igenom terminen hitills, och det känns inte bra! Jag vill vara mer engagerad och ambitiös i skolan men jag har verkligen ingen ork längre, inte till något alls.
Orkar inte röra på mig, orkar inte hålla ordning, orkar inte vara med någon, orkar inte orkar inte orkar inte! Men det måste ju göras i alla fall, men som den person jag är så vill jag få allt så bra som möjligt så då är jag ändå inte nöjd med mitt arbete och det dynger också.
 

Och ja, jag är medveten om orsaken till denna orklösa period, jag vet att jag måste släppa det, har gått igenom det så många gånger, men det känns som att det är annolunda nu. Det var en reaktion jag sökte, men jag har inte fått något solklart besked på att du verkligen tog åt dig. haha, ingen förstår nog riktigt vad jag skriver om nu, men det gör jag och huvudsaken är nog den. För ingen kommer nog förstå varför jag fortsätter, men det är som att det hade gått för långt för att sluta nu, även fast det ändå aldrig kommer bli som jag vill. Eller så inbillar jag mig bara, my search to find something else to hide behind, jag fokuserar på dig som "problem" för att slippa ta tag i mina riktiga.



 

Detta vart ju ett riktigt långt inlägg ändå, hoppas det glädjer någon.
Som ett avslut lägger jag in en bild på mig från idag, nu är det lugg som gäller!


Thumbnail


Kommentarer
Postat av: ellan

you're back! snygg du är i håret=D

2008-11-11 @ 16:00:44
URL: http://hejjagheterelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet vad du skriver om och jag förstår till viss del men jag är ju inte du så jag kan inte säga att jag vet hur det känns. Älskar dig vännen <3

2008-11-11 @ 19:08:53
URL: http://mittandetag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bra skrivet. Kom ihåg att det är lätt att skriva ner, att agera är någonting annat.

2008-11-12 @ 17:59:09
Postat av: tjejenmedlugg

känner mig träffad av de högst upp ;)

2008-11-12 @ 21:40:51
URL: http://jessikaoestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0