Onsdag, snart helg!

Kom precis hem från skolan, helt vanlig skoldag, inget speciellt som hände.
Nu vill jag bara ha helg, ska fråga mina päron om jag kan få pengar till buss så jag kan fara och träffa mitt happypill AnnaKå, var verkligen länge sen nu, för länge sen!
Kanske därför jag  vart så deppig, jag har vart låg på den glädje som du ger? ;)
Klockan 4 är det utvecklingssamtal på skolan, är inte speciellt nervös över vad dom kommer säga.
Det kommer väl vara som vanligt, "glad och trevlig tjej, men vi vet att du kan bättre".
Jo jag vet att jag kan bättre, men orken finns inte där.
Efter samtalet ska jag fara till Emelie och klippa hennes hår och umgås lite,
det blir nog kul för det var väldigt länge sen vi var med varandra.

Allt jag hade att säga idag..


Baba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0