Hej Hallå Bloggen!

Idag försov jag mig, vaknade precis när min buss gick så det vara bara snabba sig och försöka hinna med 08.25 och det gjorde jag också.
Dagen flöt på bra, vi fick tillbaka våra prov på naturkunskapen och jag fick ett G så jag är nöjd!
Efter skolan for jag SJÄLV till step in och tränade, känner mig verkligen duktig, pappa var också stolt över mig.
Senare ikväll tror jag att jag ska gå ut och gå med Fannyfanny och sen städa mitt rum om jag ids.

Skulle för ett tag sedan lägga in en bild på bilddagboken men det slutade med att jag satt och gjorde ett sextest på expressen.se.
Ganska kul att kolla hur mycket man kan, jag fick 22 av 30, hyffsat men jag var inte nöjd så jag gjorde det en gång till och då blev det full pott ;D

Testa dig själv du också: http://www.gt.se/sex/Testa%2Bdig%2Bsj%25C3%25A4lv

En till sak, Om du någon gång har undrat hur du kommer se ut när du är gammal eller kanske om du var en asiat, gå in på denna länk : http://morph.cs.st-andrews.ac.uk/

                     
       East-Asian                            Old                          Afro-caribean                     Apeman ;)

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: AK

HAHA den "gamla" bilden var ju klockers. den ser ju himla verklig ut i alla fall :D



Ska se om min dator pallar att göra de där, jag vill också se hur jag ser ut som old ;) haha

2008-11-22 @ 15:19:55
URL: http://ohshitsherlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0