Två dagar kvar!

Hej hallå, två dagar kvar tills vi får jullovet, sköööööööönt!
Sitter nu i Nadias lägenthet och har inte allt för kul, försöker kommer på vad jag ska lyssna på på Youtube, men när man väl ska göra det kommer man inte på vilken? Typiskt!
Hoppas hon kommer hem snart så vi kan laga mat, fast hon kanske redan har käkat.
Det får vi se när hon kommer hem för jag har inga pengar på min mobil som vanligt så jag kan inte ringa och fråga.
Har köpt en julklapp idag som jag hoppas att personen som får den blir glad över, kanske onödigt att skriva eftersom jag inte kan avslöja vem och vad det är, men då skriver jag ju något i alla fall.

Har kommit fram till att när jag flyttar hemifrån så kommer jag vilja ha någon hos mig hela tiden för annars finns det ju ingenting att göra än att dega framför tv eller dator.
Inte för att jag gör så mycket annat när jag är hemma i Hortlax, men då har man ju i alla fall någon att prata med eller det finns någon där. Jag tycker inte om att säga att jag känner mig ensam, men det känns ensamt. Ni kanske tycker det är samma sak men inte som jag tänker. Förstår hur gamla känner sig som bor själv, de är ju oftast inte lika lätt för den att röra på sig, t.ex. gå ut och gå eller ta bilen till någon så då sitter dom bara där och gluttar tv i väntan på att någon ska komma och hälsa på. Måste börja fara och hälsa på mormor mer känner jag. What goes around comes around, så då kanske jag får besök när jag flyttar hemifrån.
Det bästa är ju om man skulle bo med någon, men det kanske är lika bra att testa bo själv först.

Imorgon börjar vi 09.20 istället för 08.10, lite senare och det skadar aldrig. Om inte man får sova längre så har man mer tid att göra sig klar i alla fall. Ganska mysigt när jag sitter här så är det någon ovanför som spelar gitarr och sjunger väldigt vackert, han borde söka till idol eller få skivkontrakt tror jag. Så duktig är han!

Nu ska jag gå och ta en macka och se på tv tror jag.
Hare gött, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0