Tisdag

- 15 dagar kvar till julafton,
- 11 dagar kvar till Elina och Tobias kommer hem
- 10 dagar kvar till jullov
-  9 dagar kvar tills allt i skolan ska vara klart
-  öhhhm?
-  3 dagar kvar till idolfinalen?


Jaja, nog om ".. dagar kvar till ..".

Idag började vi halv elva, skönt med lite sovmorgon!
11.10 fick jag gå till tandläkaren som skulle ge mig ännu mer stål?(eller vad det nu är gjort av) i munnen. Har funderat på det där, undra om det skulle pipa om jag gick igenom en metalldetektor, fast det kanske bara piper av metall eftersom det heter så? ;) haha
Ja man kan verkligen göra sig dummare än vad man är och det är ganska skönt också, då förväntar sig inte folk lika mycket av en.  
Efter skolan for jag hem och såg på gossip girl avsnitt 13, och då vart det blod,svett och tårar?
Neej, inte riktigt, men tårar kom det i alla fall. Det är verkligen en äckligt bra och beroendeframkallande serie!

På tal om beroendeframkallande så känner jag att det börjar bli brist på nikotin och sömn så jag ska gå och lägga mig i sängen, lägga in en prilla och läsa min bok!

God natt!



snart är det dags igen,
vi ses bocken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej anna lämna mig inte!!!!

2008-12-11 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0