Sunes jul!

Idag vaknade jag hur min dröm som sa till mig att jag är tvungen att vakna för att klockan är tolv, och då var den otroligt nog prick 12.00.
Sedan skulle jag och andrea gå och hämta ett paket på Hortlax Bilservice AB och då ringde Angelica och frågade om jag kunde komma till henne idag.
Det ville jag, men sen ringde AnnaKå och då kom jag på att jag hade sagt till henne kvällen före att jag skulle komma till stan och träffa henne om hon kom till Piteå, så då gick vi på stan och jag köpte en lila klänning/tunika med spetsrygg.
Anna köpte en julklapp till mig, en gul mössa till sig själv och lite andra julklappar till hennes familj.
Sen bestämdes det att Anna skulle sova hos mig och att vi skulle se på sunes jul, och det har vi nu gjort.




back

   


    front



brightside


Min jul den ska vara kul.
Min jul den får inte vara ful.
Som påsken den är gul
Ska min jul vara kul.
Och snön den ska vara vit.
Är den gul har någon pinkat på den.
Kanske en H-hund.

Måste bara be om ursäkt till Angelica att jag totalt glömde bort att jag skulle fara till dig efter staden, var inte meningen alls, vi får ta så fort som möjligt!


Puzz!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är totalt förlåten :)

2008-12-24 @ 14:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0