Sammanfattning av helgen

Fredag:
hmm, steg upp,gjorde mig klar för bio med skolan (Tomten är far till alla barnen), sen gick jag på stan.
När jag var hemma så satt jag nog vid datorn tills det kom hem en överraskning, det var Elina och Tobias som kom hem en dag tidigare än beräknat. Riktig glädje! Sedan kom Jessika och vi bakade pepparkakor som blev lite olika bra, vissa blev mer kol än kakor, vissa blev så bra att de hänger i julgranen snart. Sedan hände inte så överdrivet mycket mer.

Lördag:
Vaknade av att pappa kom in med frukost-på-säng som såklart hade någon hake, vi skulle börja med julstädningen eftersom vi ska fira jul här hemma. Men det blev en trip till stan med Andréa, Elina och Tobias. Sedan for vi hem och började med palt (inte gott enligt mig). Efter maten blev det klippning för min, andréa, och pappas del, och sedan fick jag vara frisör och klippa Kikki, Anders och John, helt klart värt :)
När jag väl var hemma igen så började det bli läggdags. Då ringer min impulsiva vän Nadia och frågar om jag ska med på spökjakt. Klart jag hängde på, men det ångrade jag sedan när de skulle gå in i ett övergivet hus i skogen som man tydligen bli psykiskt sjuk av att gå in i. Jag satt kvar som "bilvakt" och var nära i tårar av rädslan. När det blev tal om anden i glaset så bangade jag ur och så for jag hem, gick in i mitt rum, hämtade täcket och gick och la mig hos min lillasyster och sov.

Söndag:
Storasyster väcker oss och säger att det är gemensam frukost med familjen (- simon) som gällde, sen var det bara att fortsätta att städa. Pizza till middag och sen klä granen. Efter granpyntningen så såg jag och andréa på Madagaskar 2 och My best friends girl, båda var hyffsade. Frågan är vad som hände imorgon, tror jag ska ta mig i kragen och gå ut och gå före frukost imorgon, så får vi hoppas att Annakå kommer till Piteå, känns som att det var länge sen jag träffade henne även fast det bara var förra helgen.

Ska tvätta bort min peeling nu och lägga mig för att sova..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0