Jul, jul, strålande jul!

Orkar inte ens rabbla upp allt som har hänt dehär senaste dagarna,
En kort sammanfattning är, mycket folk, presenter och mat mat mat mat mat i määäängder.
Julklappen jag blev mest nöjd över är en Sony Walkman Mp4 med 4gb.

Idag har jag beställt min efterlängtade hårförlängning så snart har man en härlig man igen :)
Imorgon ska jag fara till Luleå med Jessika och shoppa upp mina presentkort på H&M DIVIDED (<3) hoppas jag hittar mycket fint, men det är ju ganska vanligt att när man väl vill hitta något så finns det ingenting.
För övrigt har jag varit med Angelica idag och vi har försökt åka skridskor på sjulnäs hockeyplan i mörkret och sedan suttit och kollat på massa anorexia grejor på internet för att avskräcka angelica från hennes drömmar. Läste på en "Pro-Ana Blogg" - "Om du duschar i kallt vatten så ökar förbränningen.." Hemskt att det kan gå så långt, men tyvärr är det många som lider av denna förrädiska sjukdom.
Well well, ska jag se klart det sista minuterna av Twilight (<3) och sedan sova förhoppningsvis gott.
Avslutar inlägget men en låt som Anorexia när vi ändå var inne på ämnet, han har så grymt starka texter tycker jag.

Silverchair - Ana's song

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0