Grattis Anna!

Sitter nu i Älvsbyn och väntar på att vi ska sätta igång med partyt någon gång.
Det blir jag, Anal, Annakå, Bubi, Kstina och Natten tror jag, säkert kommer någon herre att delta också!
Anal påpekade just att hon vart vegetarian i ett år nu, grattis starkt jobbat.
Hon tillade också en fin kommentar till mig, jag citerar " Men du då din jävla 'french hotdog', du har då ingenting att fira!"

Med detta menar hon då inte att jag är en korv utan att det hela började med att vi skulle tävla om vem som kunde hålla sig längst att inte äta kött, dagen efter var luciavakan och jag var lite på lyset. Pratar med Anal i telefon som skulle komma dit jag var och så säger jag, hungrig som jag var " Åh du, sväng förbi statoil och köp en french hotdog åt mig." Som svar får jag tillbaka "Men Anna, du äter ju inte kött." Och där var min vegetariantid över.


Orkar inte skriva mer nu, ska ut och dra i mig en cancerpinne!

PÖZZ PÅ BRYTHAR OCH GHRAPPAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0