äntligen!

slapp dag idag, skola med fikastund sista lektionen, stan med jenny och shoppa lite, fara till farmor 75 år idag,gratta,käka smörgåstårta, fara hem vänta på jessika, se idol och annat skit som var på tv, sist och kanske minst, skriva blogg!


Köpte ett par nya, stoora snygga örhängen (L) och wetlook leggings bland annat, del av outfit imorgon kanske?

 Ska till Luleå tidigt imorgon med mapa och hjälpa Simon (bror) med hans nya lägenhet, hoppas jag hinner springa lite och kolla på DIVIDED, älskar deras kläder så det är synd att de inte finns här i Piteå.
Men om jag inte hinner dit så är det ju ändå kul att få se hur han bor nu och få träffa honom för det är ju inte varje dag man gör det.
Senare på kvällen var det väl tänkt att jag och några skulle festa, jag är taggad, men vi får väl se hur de andra känner. Annars vet jag då inte vad jag ska ta mig till.

Men nu är jag för det första så trött  och har för det andra ingenting mer att berätta så jag tror jag avslutar mitt egentligen rätt så meningslösa inlägg här!
G O D  N A T T ,   G O D   N A T T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0