Daylight come and we don't wanna go home

Var duktigt och klev upp 10.30 idag, har hunnit tvätta två tvättar och plockat ihop i mitt rum.
Vill egentligen ligga ute och steka men har inte riktigt tid, mycket som borde göras idag men får se hur långt jag hinner.

Känner att en fet ångest och stress är pågång, försöker lokalisera den och det enda jag kan komma fram till är att det är studenten. Det har gått ETT ÅR sen jag tog studenten och kan inte annat än att längta tillbaka.

Man hade så mycket planer men nästan ingenting har blivit som jag tänkt.
Skulle ju flytta till stockholm, det har inte blivit av än. Dock har jag tagit körkort så det har jag bockat av från listan.
Känner mig stressad för jag vet inte vad jag vill med mitt liv. Gud så skönt om hela livet kunde vara upplagt, planerat in i minsta detalj så jag slipper fundera för det gör mig galen.

Nu måste jag sätta ångesten längst bak i bussen.
Ska fixa frisyr och provsminka Emelie inför balen för andra gången och hoppas att det går bättre när jag har mitt egna smink att jobba med. Måste även hinna fara och städa på mitt andra jobb, det har jag skjutit på i en vecka nu..Skärpning!

Big brother tog ju även slut igår och det är jag lite ledsen över, vad ska jag nu se på kvällarna när jag ska sova?
Tragisk tjej signs out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0