Pinsamt läge!

Ikväll har jag nog gjort en av den mest pinsamma saken i mitt liv.

Jag har redan sett Benjamin Buttons otroliga liv en gång,
men eftersom Anna ville se den så tänkte jag att jag kunde offra mig att se den igen, för det är ju absolut inte dålig.
Den första timmen tror jag gick bra, men sedan blev det väldigt kämpigt att hålla ögonen öppna,
 jag somnade ett antal gånger och Anna försökte väcka mig så gott hon kunde.
Sista gången så hade jag verkligen sjunkit in i en djup sömn,
det hörde Anna för att mina andetag blev allt djupare också.
Tyvärr var hon inte nog snabb för när hon precis tänkte putta till mig så drar jag igång världens snarkandetag,
så högt att jag till och med vaknade av det.
Som grädde och sylt  på vofflan var det knäppt tyst i salongen,
ingen kan nog ha undkommit att höra min inte så feminina snarkning.
Yrvaken som jag var fattade jag inte först vad som hade hänt,
efter ett tag när jag kollade på Anna som satt och kämpade för att hålla tillbaka sitt asgarv så sjönk jag ner i biostolen och skämdes,skämdes och skämdes lite till.
Jag kan tänka mig att andra skrattade åt mitt pinsama läge, det skulle jag också ha gjort!


Tack för en härlig kväll Anna och grattis på 18-års dagen <3

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag hörde att jag inte hade varit så trevlig igår & det ber jag absolut om ursäkt över. Jag minns inte ens att jag pratade med dig men jag minns att du satte dig i bilen. Jag var helt borta igår både trött & för full. Det var inte alls meningen att vara otrevlig mot dig, så förlåt för det.

2009-02-01 @ 18:53:38
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
Postat av: Jecca

Nej så jobbigt!! Men du fick en rolig historia ifrån de iaf. Jag uttala securitas fel i lördags och alla i kön skratta åt mig :(

2009-02-02 @ 11:02:19
URL: http://jeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0