Tror att det är dags för en ny header?

Men frågan är ju om jag ska började med den nu eller om jag ska gå ut och gå!

Jag vet att det kommer vara så skönt när man väl har gått ett tag men det är så grymt jobbigt att ta sig ut.
Behöver någon som bokstavligen släpar mig till groven, klär på mig varma kläder och sedan knuffar ut mig och ser till att jag går!

Samtidigt så finns det saker här hemma jag borde ta tag i, men såklart skjuter jag upp allting, faaaaaaaaaan.
orkar inte ens tänka på det blir bara arg på mig själv, man ska inte sitta och klaga om man inte försöker göra något åt det utan bara göra det värre. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,


jag behöver en snus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0