Snart lov..

Nu sitter jag på näthandeln och är allmänt irriterad som jag har varit de senaste två veckorna.
Allt är jobbigt och jag förstår inte hur jag ska klara att vara utan snus längre, eller snus och snus, nikotin i allmänhet.
Jag vill men samtidigt inte.
Pratade nyss med min lärare och detta som också snusar, äntligen någon som verkligen förstår hur det är.
Det är verkligen inte lätt en lätt match, känns skönt att jag inte är den enda som har symptomet att äta som en gris.

Nu är det bara två lektioner kvar, sedan ska jag fara till hortlax och ta blodprovet, lite nervös för det, hoppas jag inte får hon som skelar med ögonen, då känns det verkligen inte säkert. Sen ska jag hem, plugga, städa o.s.v. 

Ha en bra dag,. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0