Sluta snusa - Få fetma istället!

Det verkar ju bli så i alla fall, helvetes att man ens började med skiten!
Är sugen på något hela hela hela hela hela hela jävla tiden och det är bara p.g.a att jag inte får snusa eller röka.
Det var ju inte precis så att jag tänkte satsa på att bli fetast i världen, känns då som att jag är påväg dit.
Är så gudförbannad på en person som frågade om jag tröstäter eller något!!!!
 
ÄR DU JÄVLAT DUM I HUVUDET?????, JAG HAR ABSTINENS FUCKTARD!!!!!!
testa själv så ska du se hur det blir...

åh jag blir galen, mest blir jag då arg på mig själv, ät ingenting, gå ut och gå eller något istället för att sitta inne och tjocka dig äckelfan! FYFAN för allt ätbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0