ledig dag,.

Idag vaknade jag av mobilen...första gången! Tryckte på snooze trodde jag men ställde tydligen om hela alarmet till 00.14 så jag vaknade inte förens det var 20 min kvar till att bussen gick. Det var bara att hoppa ur sängen och göra sig klar så gott man kunde, men när jag skulle gå till bussen hade min kära syster tagit jackan med mitt busskort i, hade inga lösa pengar eller någon mamma hemma som kunde skjutsa mig. Eftersom vi slutade halv två idag så kändes det inte så lockande att fara dit med 12.05-bussen för att gå en timma och sedan fara hem igen så jag tog 'a day off'.

Bestämde istället för att gå en promenad med Anna och hennes sockersöta hundvalp Urax i det finfina vädret.
Sen tog jag och Anna en fika hemma hos henne,pratade ett tag och sen begav jag mig hem när det var dags för henne att fara på körlektion.

När jag kom hem såg jag filmen 'Candy' - väldigt tragiskt, men ändå sevärd om man planerar att börja köra in sprutor i armvecket eller bli prostituerad så ändrar ni nog planer. Efter maten gick jag ut och gick med min syster en snabbis och sedan såg vi 'Cloverfield' - hemsk film, även fast monstret är orealistiskt egentligen så är filmen i helhet ändå väldigt realistiskt.
 
Nu ska jag se på fjärde avsnittet av "united states of tara", den är fortfarande på prov, känns inte som att den leder någonstans men vi får se. Väldigt unik serie i alla fall, handlar om en gift tvåbarnsmamma som är fyra helt olika personer, Buck, T, Alice och henne själv Tara. Personlighetskluven.



22-20's - Shoot your gun

Kommentarer
Postat av: Sandra

okeej, vad bra=)

2009-02-03 @ 17:17:50
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0