träningsverk


God kväll!

Idag har jag övningskört för första gången i hela mitt liv, det gick inte speciellt bra, men det hade jag väl inte förväntat mig ändå så.
Efter övningkörningen så for jag, Fanny och Elin och såg lite fotboll, SAIK division 4 om jag inte minns helt galet.
Vi såg dock inte hela matchen p.g.a att jag och Fanny skulle fara och träna lite Body Combat på StepIn, sista dagen gratis!
Kan lova att det var jobbigt, speciellt eftersom jag redan hade träningsverk sen igår, så jag får säkert missbruka alvedon imorgon för att dämpa smärtan lite.
Nu sitter jag här, har duschat för ett tag sedan, klippt och målat naglarna och ska gå och sova så snart jag skrivit klart här.
Känns jobbigt att börja 08.10 imorgon när jag hitills alla måndagar börjat 11.30, men det är sådant man får ta för att det blir tjorv med individuella valen.

God natt, god natt, Sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0