hej, hallå bloggen!

Idag har jag varit på skolan, inget special hände där, vad jag kommer ihåg iaf?

Efter skolan gick jag på stan och köpte ett nagellack som ska stärka naglarna och ett rouge inför bleka vintern!
Kvart över tre tog jag bussen till Mormor som bjöd på pizza och så satt vi och såg på tv tills Jessika och Jenny hörde av sig, då var det dags för operation Tona Jessikas Hår och även skolarbete om American Pie-filmerna.
Jessikas hår vart jätte fint, men dock inte mina händer p.g.a att jag tonade utan handskar för att få så bra resultat som möjligt!

Åh. nu började det blir sent, har inte skrivar magin idag heller så jag avslutar inlägget med lite bilder från dagen!





Mormor och Morfar som unga, älskar denna bild !!



Haha, har en tom dosa, en utläggningsdosa, en full dosa och slutligen en dosa med mp3 batterier i ;)




Såhär ser mina händer ut just nu, jag ser ut som en fordonare! Känner mig inte fresh, även fast jag vet att det bara är hårtoning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0