Trött dag,.

Kunde inte sova så bra inatt, saker som höll mig vaken.
Även fast vi hade sovmorgon till halv elva så höll jag ändå på att somna på alla tre lektioner, for hem klockan två, laddade ner gossip girl episod 6 som äntliiiiigen har kommit. Kring tre kom andrea hem och så tittade vi på Stepbrothers, hehe eller ja Andrea kollade, jag somnade!
Vaknade av att emmelie ringde och frågade om vi skulle träna, vart svin stressad men tog mig i alla fall iväg.
Vi körde activio och efter det core, kan lova att jag är såååå jäääävla sluuuut.
Det skulle verkligen sitta bra att röka en cigg och täppa till känslorna med lite nikotin, men det får väl vänta tills imorn.

Tycker det är synd att det blev såhär, trodde jag gjorde rätt när jag i alla fall berättade för dig, men jag hade väl fel.
Inget vart bättre, men sanningen kommer ju fram någon gång så det är ju lika bra att säga som det är, mer falskt om man inte gör det. Förstår dock inte hur du tänker, hur ska jag kunna veta? Jag kan ärligt talat säga att jag anade ingenting, jag vet inte hur det är med dig, men jag brukar lita på vad folk säger och jag kan defenitivt inte läsa andras tankar. Men gjort är gjort, tyvärr kan jag inte göra det ogjort även om jag skulle vilja. Hoppas i alla fall att han behandlar dig som du är värd, och inte som han behandlat de flesta andra.

Hoppas du förstår någon gång att det inte var min mening att såra dig eller förstöra, jag har faktiskt ett samvete precis som alla andra!



God natt!

Kommentarer
Postat av: =)

tjoo!

va har du för msn?=)

2008-10-18 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0