Länge sen sist!

Det har inte hänt i jätte mycket egentligen två saker jag kan komma på som är värda att berätta är:

- Tandställning
Japp! Jag har fått tandställning igen, fick den i onsdags och har sedan dess kämpat med att äta normal mat men jag orkar verkligen inte. Dels för att jag haft ont som fan och för att det fastnar hela tiden och jag orkar inte sitta där som en retard efter varje måltid och försöka få bort all mat, så äre bara! Jag får hålla mig till fil,yohgurt,gröt och annat flytande som går ner lätt och mättar i alla fall :)

- Gråträskhelgen

Från den 10-13 oktober har jag varit på Jonas/Jores stuga i gråträsk
DAG 1
Fredagen var det bara Jag,Jonas,Dodde,Jimmy och Fredde som for dit. Allt började bra ;) när vi kört förbi långträsk, rutorna nedvevade och en cigg i händerna, kör vi om en bil som körde på tok för sakta, bilen tutar och vi tvär nitar och DÅ, hoppar en ÄLG över vänster huvkant!
Inte så otroligt egentligen eftersom vi körde i skogen, men ändå, jag var i alla fall grymt paff.
Hade inte bilden bakom oss tutat hade jag kanske varit död?!
Men nog om älgen och vidare,.
Vi kom till stugan och gjorde i ordning allt, det vi tog tag i först var att få lite värme på stället, det tog ett tag men gick tillslut. Började dricka seriöst kring 3 och fortsatte för oss själva, med endast mobil som stereo och hade ganska kul faktiskt! 
När klockan var närmare tolv kom robert?, emma,sara och simon och hälsade på ett tag, men då var alla redan så slitna och trött så det var bara jonas som var social med dem. God Natt blev det kring 2 om jag inte minns helt galet.

DAG 2
Vaknar kring 7 och mår inte allt för bra, ligger kvar i sängen och drar mig till kanske 09.30 och går sedan upp.
Efter ett tag far vi till långträsks shoppingcentrum, ENORMT!  Där skulle vi köpa mat men jag tror de flesta köpte godis istället. På vägen hem stannade vi på skolan och duschade, jag sist klar, men vad kan man förvänta sig, jag är ju trots allt en tjej. Tillbaka på stugan börjar väntan på att alla andra ska anlända och börjar förfesta! Jag som inte mådde så bra gick det lite trögt för i början men sedan gick det hur bra som helst och jag kan ärligt talat inte påstå att jag kommer ihåg saker så tydligt från den kvällen. Det var lite blandat med känslor och påhitt i stugan kan man lugnt säga, Framför allt mycket mycket skratt, men även tårar, bråk, spya. Till och med rattfylla. 
När jag tänker efter så blir detta en ganska dålig summering av helgen, men om jag skulle beskriva helgen men en mening skulle den bli : I helhet har det varit SVIN KUL!  


haha, nu ska jag försöka plugga lite eftersom jag har fått upp skrivadet.

Byebye!!


Kommentarer
Postat av: Anna Käj

Inte okey med rattfylla!! :O Inte bra alls!! Bra att du har haft de kul i alla fall! :D

2008-10-14 @ 18:56:45
URL: http://ohshitsherlock,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0