du har allt, men ändå ingenting!

Fredag:
Började dagen 8.10 med idrott men jag fick sluta tidigare för att gå till tandläkaren och laga tandställningen.
Duktigt av mig! Har haft den i drygt en vecka och jag her sönder den.
Resten av skoldagen gick jag omkring och längtade tills Elina och Tobbe skulle komma hem, för er som inte
vet bor de i Stockholm och kommer inte hem allt för ofta så jag har saknat dem så mycket.
Efter skoln gick jag på stan en snabbis med Jessika, träffade Angelica gjorde jag också, det var kul för det var ett tag sedan vi umgicks så vi ska göra det på måndag bestämde vi.
Har inte umgåtts så mycket med någon de senaste veckorna, är så himla trött hela tiden och den lilla energin jag har lägger jag på att vara i skolan och träna. 
Hur som helst kom Simon(min bror) Elina( min syster) och Tobias( Elinas pojkvän) kring sex, Elinas mage har blivit så stor, fick hålla på den och känna när bebisen ( Elma?) sparkade, kändes helt ofattbart! Efter maten for vi och hälsade på min kusin Hanna och hennes endast 8 dagar gamla bebis Aline. Hur gullig som helst, och liten :o
När klockan började närma sig nio ville jag och andrea fara hem så vi fick skjuts av simon och så la vi oss i soffan och såg film, jag somnade ungefär 23.30. Skönt!


Isn't she lovely, Isn't she wonderful?


Lördag: Vaknade kring tolv, skickade en film som heter Taken till min datorn och så såg jag och andrea den. Tyckte den var svin bra, säger bara Go Daddy! Efter filmen begav jag mig till soffan och fortsatte slappa där till typ fyra, fem när jag kom på att jag kanske skulle försöka hitta på något ikväll. Slutade med att jag tog med "Never back down" till en god vän ;) , gjorde grönsak och frukt-dipp och såg filmen, sedan spelade vi kort! När pappa kom och hämtade mig for jag och hälsade på hos Johan för att dom ville ha snus typ :P Han var med Erik och Simon, så - tre snusar till mig där, men man måste ju vara snäll. Måste ju tänka på karman. Kom hem typ halv två, fick ett samtal av en fyllis kring två, då var jag fortfarande vaken, KLOCKAN 04.08 var jag däremot inte vaken men då ringde en annan fyllis i alla fall och babblade på.
Men det gör inget, sov ändå gott när jag hade lagt på.

Söndag: Nu sitter jag här, funderar på om någon jävel ens kommer läsa min tråkiga sammanfattning om min inte för allt speciella helg? Inte för att jag bryr mig, jag är ju pitebo, jag säger bara "Jag ork it! "



Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag läser, du måste skriva oftare för när man inte gör nånting på dagarna blir det mycke bloggläsande ;P kraam

2008-10-19 @ 21:22:17
URL: http://mittandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0