sunday

Bakis imorgon, vaknade i min lillasysters säng, fråga mig inte varför för det finns inget svar på den frågan!

Skulle till farmor ännu en gång för att fira henne, men denna gång var alla hennes barn, barnbarn och barnbarnsbarn där, ganska trevligt även fast hon inte kom ihåg vad jag heter, kan ju inte vara så lätt alltid, speciellt inte när man är 75 bast.
Sedan for jag till sångövningen klockan 6, det bestämdes att jag ska sjunga en vers i hallelujah, kan lova att jag var nervös men jag har tränat hemma nu med andrea som spelat piano till. Förhoppningsvis är jag säkrare på onsdag. För jag vet att jag kan mer, det gäller bara att ignorera all osäkerhet och sjuuuuunga ut! Det finns där, bakom allting.

Efter den lilla "sångövningen" hemma såg jag och andrea 'The sisterhood of the traveling pants 2', den var bra, men inte riktigt lika bra som ettan :) Pratade sedan med Annakå och planerade fredagen!
Klä ut oss till "luciatåg", dumsupa, se idolfinal och framför allt hälsa på tomten och ta en liten ridtur på hans stoora bock!
Tror jag ska ha min tomteklänning som jag sytt i nian, det kommer bli nice:)

dags att sova snart!
9 minuter kvar till tolvslaget.....



Happy, Happy Birthday, Baby

Although you're with somebody new

Thought I'd drop a line to say

That I wish this happy day would find me beside you

Happy, Happy Birthday, Baby.

With good luck and wishes too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0