det blir inte alltid som man vill...

hur många gånger har man inte hört det?
Har varit hårmodell på en färgningskurs idag och mitt hår är rött!!!!
Hade tänkt mig en kall ljusbrun färg i botten och mellanblond i längderna, visst att gå från mörkbrunt till det kanske är lite svårt på första försöket men jag är låååååångt ifrån och mitt hår är brunt och skiftar i rött/koppar/oranges..mensbajs kan man kalla den..
Färgen i sig är väl inte ful i sig, men det var inte alls vad jag hade tänkt mig och har svårt att finna mig i att jag ska se ut såhär ett tag framöver. Kommer koka av ilska för varje kommentar jag får om att det blev fint.. För det är inte fint på mig..
FUCK OFF HÅRHELVETE!!!!!
nu ska jag se på emil i lönneberga och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0