MUSE - STARLIGHT <3

Idag skulle man kunna säga att jag inte har gjort så mycket nytta men ändå gjort mycket.

Vaknade kring 11 och låg och lekte med min bebis.
Jag lunchade med Jessika, Linnéa och Ida på Röda lyktan, clubsandwich blev det för min del och den satt där den skulle! Jessika återgick och Camilla anlöt istället. Vi storsade på stan i lugn och ro, gick på systemet inför midsommar och sen begav vi oss hem till Ida.

Kl 18 hade jag kaffe-dejt med Martina på nodo, men det där kaffet blev en grillbuffé och cider istället och det var såååå värt det! Dock sprack min budget för dagen en aning men det är ju ändå löning imorgon så what the hell right? Efter buffén tog vi bussen hem till Martina och surrade på ett tag, sen gick vi och bättrade på brännan på suntan. Solade med trollor på för en gång skull och jag fick en ganska bra rand ändå!

Nu ska jag se mina godnattsagor How i met your mother, 2 & ½ men och Jersey Shore och sen sova.
Hoppas jag får kolla på lägenheten imorgon och får jag det så är den min! UNDERBART!


söt-martina på nodo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0