Cha cha bloggen!

Min kära vän Linnéa har nu bönat och bett på sina bara knän att jag ska börja blogga igen, nästan!
Så får det bli så hon håller käften någon gång ;)

Hennes önskemål är också att jag skriver mindre och lägger ut fler bilder, vad det nu ska tjäna till när hon förmodligen är den enda som kommer att läsa och dessutom vet allt som händer i mitt liv och är med i det mesta av det också, hehe!

Well well, mindre text var det så jag ska fatta mig kort.

Resan till stockholm skulle bokas för några minuter sedan och min snälla fader skulle få punga ut pengar för att min lön kommer inte förän efter tolvslaget. MEN...................han hade glömt plånboken på jobbet! Typsikt, typiskt.. Vi får vänta tills imorgon.

Men på måndagkvällen den 30/8 kommer vi sitta där på flyget..


Och på tisdag kommer vi sitta på Josefinas och dricka drinkar..

And it's going to be AWESOOOOOME!

Det var så kort jag kunde fatta mig idag, over and out :)

Kommentarer
Postat av: linnettt

JAAAA ÄNTLIGEN! ;)) ps. underbart fina bilder babe!

2010-08-24 @ 21:13:11
URL: http://linneeal.blogg.se/
Postat av: ....

ps2. tack för att jag har en manskropp på flyget!!

2010-08-24 @ 21:13:55
URL: http://linneeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0