00.00

hmm, gav nyss ett försök till att packa men hälften av det som jag ska ha med i väskan hänger på tork så jag får vänta tills imorgon. Har en känsla som säger mig att jag kommer glömma massa saker och det kommer säkert bli så, det blir alltid så!

Men men, gårdagen börja med jobb och sedan for jag direkt till lokalen där vi hade 50års fest för min far. Kvällen avslutades på Challenge där jag shotade som en galning, blev för packad, ramlade på dansgolvet och blev eskorterad ut av vakten (Y). Men jag hade kul...tror jag!

Här kommer några bilder från pappas fest! :)


PAPPA

'
LEKAR



ELMA & MARTIN

FARMOR ROCKAR!!!

FOLKET



två av skadorna efter fyllefallet!


nu ska jag nog gå och sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0