Some sort of change,.

Nu känner jag suget av att göra om mitt hår igen,
 det är så lockande när andrea har kvar lite blekning i badrumsskåpet,
det är som att det bara ligger och väntar på mig där för att få bleka mitt hår och göra en förändring!


"I just can't help it!"

Har lite beslutsvårigheter som vanligt,
så jag hoppades att någon som läser
 skulle kunna ge mig deras åsikt så jag kommer något närmare ett beslut.

Här kommer mina alternativ:

1,
 Att göra hårförlängning när jag eventuellt far till Elina på höstlovet,
(det kommer såklart inte vara överdrivet långt,
 kommer nog hålla mig till ca 30 cm som är helt okej längd enligt mig,
hårfärgen stannar kvar som den är)

2
Klippa mig som Kimberly Wyatt i PCD, 
(är inte så värst bra bild jag har, men man ser i alla fall lite grann).
Det blir alltså kortare än vad jag någonsin har klippt förut,
 men det känns ändå inte så farligt eftersom 
jag ändå har mest längd kvar där fram och det är det viktigaste! 

 

SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG OCH SKRIV VAD NI TYCKER ATT JAG SKA GÖRA!

Tills jag har kommit fram till ett beslut så ska jag i alla fall gå på stan imorgon och köpa en toning, det kanske mättar min hunger av att göra en förändring för ett litet tag, plus att jag har lite utväxt som jag stör mig på när den syns!


so long

Kommentarer
Postat av: Anna Kå

Jag tycker 2 ;) Var rätt likt min frilla på bilden, men jaa man ser ju inte så mkt.. eller jaa, inte som jag ser ut nu, de är fan HEMSKT!!! Men så som de var då de var nyklippt :)

2008-09-20 @ 14:33:41
URL: http://ohshitsherlock,blogg.se
Postat av: Angelica

Jag tycker du ska klippa kort,kort :)

2008-09-21 @ 22:11:43
Postat av: naddizzgörl

Jag tycker du ska ha det som det är nu :)

2008-10-08 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0