Pite Havsbad

God morgon!

Vaknade idag av att jessika ringde och frågade vars jag var, jag hade försovit mig!
Klassen skulle på utflykt idag, på förmiddagen skulle vi fara omkring i piteå och kolla på sevärdheter om jag inte har missuppfattat allt?
Efter sevärdheterna skulle vi tillbaka till skolan och äta lunch och efter lunchen ska vi fara till Pite havsbad och för min del blir det att bada. Jag är dock inte taggad, gruvar mig som fan, vet inte hur länge sen det var jag visade mig i en bikini bland folk ( förutom närstående ). Huvva, hatar det, men någon gång måste man ju tyvärr, men man ser ut som man ser ut, hur mycket jag än vill vara smalare och mer vältränad så kan jag inte bli det över en dag:P

Men jag jobbar ju på det i alla fall, igår var jag på mitt första boxningspass på snart ett år.
Det gick bra till en början men jag tror jag tog i för hårt så jag vart spyfärdg, yr och började skaka efter typ halva passet så jag fick sätta mig och vila ett tag.
Nu vet jag verkligen hur otränad jag är, det känns inte bra.
Förra året hade det passet inte varit något speciellt jobbigt, men jag ska väl träna upp mig igen så jag når till den nivån igen.

Ikväll när jag kommer hem så ska jag baka chokladbollar inför föräldramötet som är på skolan, jag,Jessika och Jenny
ska sälja fika till alla föräldrar då och tjäna lite pengar :) Hoppas vi får in lite i alla fall!

Nu orkar inte jag skriva så mycket mer faktiskt, ska börja köra in mot stan och hämta pengar hos pappa och sen vidare till skolan.

vi hörs!  

Kommentarer
Postat av: Anna Kå

De heter sevärdheter Anna ;) haha



2008-09-30 @ 17:43:26
URL: http://ohshitsherlock,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0