Idag mår jag som jag förtjänar...

Rubriken säger väl allt?

Jag är ju verkligen inte slug någerst, i mitt tidigare inlägg skriver jag att "jag ska bli nyttig, inte dricka, inte äta godis, blablablablablablablablablablabla!"
Hur länge håller jag mig? CA 4 JÄVLA TIMMAR, sen stoppar jag i mig en godis, och ni kanske vet själv hur det är, tar man en godis blir det i regel fler.
Och inte nog med, då ringer Nadía som frågar om jag vill festa med henne
 (och jag klandrar absolut inte dig, för jag har alltid ett eget val) men per automatik så säger jag " Det är klart jag vill! "
Jag har så förbannat dålig karaktär, men säg mig, vad kan man göra om man inte äter godis eller dricker alkohol här i Piteå? Svar:  Sitta hemma och ruttna framför tv eller dator.
Eller ja okej, det finns mycket man kan göra men jag blir bokstavligen GALEN på mig själv!
Jag vill fly långt bort ifrån mig själv, för jag står ärligt talat inte ut längre, jag orkar inte leva med den jag är idag.

Jag får väl helt enkelt ta nya tag och försöka hålla mig nykter, sockerfri och niktonfri.
Men det löftet blir väl efter nästa helg för då ska jag säkert också festa, finner aldrig rätt tillfälle att sluta, men jag antar att det inte finns något "rätt tillfälle", det gäller bara att ha motivationen och bestämma sig för att 'nu är det bra, finito, acabado, finished, finalizado, abgeschlossen, utilisé !!

Jag ska söka jobb så jag kan jobba på helgerna istället för att vara ute och ränna, så ska det bli!
Tjäna pengar istället för att dricka,äta,snusa och röka upp allting, låter inte det som en jätte bra idé? :D
Någon som vet någonstans de behöver en helgjobbare så säg till!



För övrigt så ska jag ska vara med Angelica idag, tror jag, verkade som att det var lite knapert med skjuts från båda hållen, självklart kan jag ta min systers moped ( ;) ) och köra dit, men jag känner inte tagget idag + att jag inte tycker om att köra från roknäs när det är bläcksvart ute. Men jag hoppas att detta löser sig. Nu borde jag egentligen gå en lång promenad, men istället, p.g.a min dåliga motivation och enorma lathet, ska jag bädda ner mig i fotöljen och he på ett OZ-avsntt <3

hasta la vista, baby :)

Kommentarer
Postat av: Guess

(man har sina egna val) Haha undra vars dom orden kommit ifrån. Haha :)

2008-09-09 @ 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0