Hösten är här!



Som ni alla kanske känner så har det blivit grymt kallt ute nu, och detta glädjer mig inte ett dugg!

Jag vill att det ska vara varmt och solsken året om, höst betyder bara att det snart är vinter, och jag avskyr vinter.
När man var mindre så var det väl helt okej, bygga snögrottor och snögubbar, kyla var inget större hinder.
 Nu däremot, när man blivit större och man har framför allt tappat suget att leka i snön så känns vintern inte så lockande längre.


Anyway, så har jag pimpat min blogg lite inför hösten.
Och före ni dömmer min design så ska jag säga att jag lärt mig nästan allt idag, på endast tre timmar!
Så det ser väl lite halvdant ut men jag ska fortsätta jobba på det senare, mamma tyckte då minsann att det såg proffsigt ut :) thanks mum.

Men nu måste jag gå, middagen är serverad så vi hörs imorn mest troligt!

Tjing..  ♥


Kommentarer
Postat av: HEMLIG BEUNDRARE ;)

bloggarn ;)

2008-09-04 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0