GOSSIP GIRL

åhhh, jag är så lycklig just nu!

Sitter och tråkar framför datorn, vet att jag egentligen borde plugga men istället sitter jag här och läser andras bloggar.
Inte för att det lät särskilt lyckligt, men jag har inte kommit fram till poängen med det hela ännu.
Det är nämligen så att när jag nu satt här och läste blogg så fick jag en tanke om att jag skulle kolla upp om Gossip Girl s02e03 hade kommit ut bara för att kolla. Det hade inte kommit ut igår kväll så varför skulle det ha kommit nu, men jag kollade i alla fall, och det är jag glad att jag gjorde för att det hade kommit :D
Det har räddat min dadadadag? nästan!

Det verkar inte vilja ladda ner, men jag håller tummarna!

För övrigt så hoppas jag att papapappa vill fara och ut övningsköra med mig, och så ska jag snacka med mapa om min möjliga utlandsresa i februari om att går som planerat!
Det skulle vara så kul om jag fick fara dit, tänk två eller tre veckor borta i solen, jag lovar att det ska PRESSAS som bara den, och FESTAS som bara den också. Men nu ska vi inte hoppas för mycket så man blir besviken om det inte går vägen.

pözzhey!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jo, jag håller med, jag får inte heller hoppas för mycket, men vännen om vi inte hinner spara pengar tills februari far vi till sommarn på sommarlovet, för det är billigare också då, men vi får prata om det sen ;)

2008-09-21 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0