24 september - helt okej dag!

Som sagt dagen har varit helt okej, började halv tio, AnnaKå kom och hälsade på i skolan, vi såg en jazzkonsert, slutade relativt tidigt, gick på stan med Angie och Ellis, for hem till Angelica, lagade mat, träffade Johanna och satt och snackade med henne, såg idol :)

Kort summering på dagen, men jag tänkte att jag kunde utveckla vissa händelser lite mer.

AnnaKå hälsade på - Det var kul att se henne igen, vi har inte setts så mycket på senaste eftersom vi nu mera går i olika skolor och bor ca 5 mil ifrån varandra också. Ja, så det var roligt och trevligt att hon kom till P-town, ska eventuellt fara till älvsbyn på lördag om jag får pengar till resan av mama och papa, då blir det nog att träffa henne även fast jag inte bestämt mig om jag ska vara med henne eller Emmelie och Kikki. 

Jazzkonserten - Klassen var alltså anmäld till en konsert som skulle hålla till i stora samlingssalen, inte för att jazz riktigt är min favorit inom musikvärlden men det var ändå helt okej, ganska mäktigt när det är live, en som hette Boba 
s pelade "trumpet" med sin röst och det var ju häftigt!

Stan med Angelica och Ellis - Vi gjorde inte speciellt mycket egentligen, drog mest runt och kollade på saker som vi VILL ha men inte KAN köpa. Dock kommer studiebidraget snart, då har man ju råd till lite i alla fall! 
Sedan gick vi till Angelicas mammas jobb,  där prövades det kläder, bilder kommer senare i inlägget!

Dagens Idol - Egentligen finns det inte så mycket att säga, tycker att juryn är bättre än den förra, dom går rakt på sak, tar de som är dugliga till idol och resten får gå, förra juryn mesade så mycket eller vad jag ska kalla det. Tycker iaf att 2008-juryn är BÄST hitills och alla deltagare som kommit med är värd deras plats mer eller mindre!



Go Boba. go Boba, go go, go Boba!



Anna <3 Skjortan, vill ha, ska nog köpa!
Det är inte många skjortor jag kan ha p.g.a mina BOBIES, men denna funkade toppen :D

Min sista rad vill jag tillägna till Jossan, hoppas verkligen att detta löser sig för dig, vill inte att du ska försvinna igen!

CIAO BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0