trouble sleeping

Det är verkligen inte ofta jag har svårt att somna, men natten mot idag, 1 december, var en sådan.

Jag gick och la mig kring 11, läste några sidor ur boken "Elva minuter" som Nadia lånat mig, men eftersom jag varken har bra syn eller linserna på mig så sa mina trötta och överansträngda ögon stopp!
Kände mig sömning så jag la mig och försökte sova, jag vred och vände, försökte slappna av men det enda jag kunde tänka på var DET (ni som vet,vet!). Skuldkänslor!!! förtjänade du det? eller ska jag be om ursäkt? nej, du förtjänar vart enda ord! Eller?



00.34, hmmm undrar om jag ska ta mig en sängfösare som vissa gör, måste verkligen sova,jag har ingen sovmorgon imorgon. Nej vi skippar sängfösaren och tittar på en film, det brukar ju alltid gå att somna till, första halvan av filmen spelades, blev liiiiite tröttare, stängde av filmen, tankekriget fortsatte, fram och tillbaka, rätt eller fel, rätt eller fel tills jag äntligen somnade!
 


Men tro inte att det är över nu, självklart ska du finnas i min dröm.
LEAVE ME ALONE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0