1 dag kvar!

Helvetes, att det kan inte gå en hel vecka utan att man ska missa bussen eller försova sig!

1/11 bussarna kan "shove it where the sun don't shine" för dom har inte hållt sina tider de två första gångerna jag skulle åka med bussen, då var den ca 10 min sen,
och idag när jag inte orkade stå ute och frysa 5 minuter extra så kommer bussen PRECIS på minuten rätt.
JAG BLIR SÅ ARRRRRG!
Okej, det kanske är svårt att säga på en bussturlista precis när man ska vara där, men det är fan inte kul att missa bussen, känns som att hela världen ser det.

Dåligt inlägg detta, det är nog sant att det mesta går sämre om man låter ilskan ta över. Skit samma, nu ska jag gå ut i tid för en gångs skulle och missar jag denna buss så vet jag då inte vad jag tar mig till! tänker inte gå i slasket!


Skit ner er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0